terug

Fundamentele maatregelen rondom de huidige COVID-19 situatie

Nadat tal van landen beperkingen hebben opgelegd aan het openbare leven en sommige hun grenzen hebben gesloten (momenteel voor personenvervoer), worden we geconfronteerd met een aantal uitdagingen als gevolg van de huidige corona-situatie. Vanwege de bijbehorende beperkingen om de verspreiding van het virus tegen te gaan, wordt DACHSER geconfronteerd met leveringsbeperkingen in regio's of groepen van ontvangers (bijvoorbeeld: horeca en detailhandel, met uitzondering van essentiële goederen). We zijn daarom afhankelijk van de steun van onze klanten.

We vragen onze klanten alleen zendingen af ​​te geven voor transport waarbij gegarandeerd kan worden dat de goederen door de ontvanger worden geaccepteerd. Als we zendingen niet kunnen leveren vanwege beperkingen in het bestemmingsgebied of sluiting van een bedrijf, zullen we zendingen die al tegen betaling zijn geaccepteerd retourneren, zodat ze zo snel mogelijk aan de afzender kunnen worden geretourneerd. Verdere verzendingen naar deze gebieden of naar eindontvangers worden dan niet meer geaccepteerd. Dit dient om stilstand en daarmee het risico op schade in het belang van alle partijen te vermijden.

Uiteraard bieden wij ook individuele mogelijkheden van tussentijdse opslag in contractlogistiek indien gewenst. Voor het reserveren van opslagcapaciteiten vragen wij onze klanten om contact met ons op te nemen.

We betreuren het ongemak dat dit kan veroorzaken, maar we vinden het onze plicht om mogelijke scenario's aan te geven.

Onze teams wereldwijd blijven in contact met onze klanten. Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met uw contactpersoon bij de relevante DACHSER-branch om uw specifieke situatie te bespreken en verdere regelingen te treffen voor uw vrachtzendingen.

DACHSER wereldwijd
Neem contact op